.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع كارگران كارخانه "كنف‌سنگر" رشت در مقابل استانداری
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، كارگران كنف‌كاري كه چندين ماه است حقوق معوقه خود را دريافت نكرده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشتند: حدود 8 ماه است كه حقوق نگرفته‌ايم و از ارديبهشت امسال نيز بيمه بيكاري ما قطع شده و با مشكلات زيادي دست‌ به‌ گريبان

پيش‌از ظهر امروز تعدادي از كارگران كارخانه "كنف‌سنگر" رشت در پي پرداخت نشدن چندين ماهه حقوق خود مقابل استانداري گيلان تجمع كردند. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ، كارگران كنف‌كاري كه چندين ماه است حقوق معوقه خود را دريافت نكرده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشتند: حدود 8 ماه است كه حقوق نگرفته‌ايم و از ارديبهشت امسال نيز بيمه بيكاري ما قطع شده و با مشكلات زيادي دست‌ به‌ گريبان هستيم.
يكي از اين كارگران گفت: اين كارخانه از 3 سال قبل به بخش خصوصي واگذار شد و در سال 83 به بهانه بحران برف، 215 كارگر را بيكار كردند، استاندار قول داده بود كه در 6 بهمن 85 كارخانه را از بخش خصوصي پس بگيرد و مجدداً دولتي شود اما هنوز هيچ جوابي به ما داده نشده و تمام كارگران اين كارخانه بلاتكليف هستند.
وي افزود: با بيكار شدن هر كارگر چندين خانواده دچار رنج و عذاب شده، خصوصاً اينكه بسياري از ما مستأجر هم هستيم و به نان شب خود محتاجيم، مضاف براينكه بي‌ثباتي و بي‌تفاوتي مديران كارخانه ما را سرگردان كرده است.
خاطرنشان مي‌شود: اين كارخانه در حال حاضر تعطيل است و اين تجمع با دخالت نيروهاي انتظامي دقايقي قبل پايان يافت، اما تجمع كارگران با وعده مسئولان استانداري روز شنبه نيز ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.